Vă rugăm să vă inspectați comanda la recepție și să ne contactați imediat dacă articolul este defect, deteriorat sau dacă primiți un articol greșit, astfel încât să putem evalua problema și să o corectăm.
Excepții / articole nereturnabile
Anumite tipuri de articole nu pot fi returnate, cum ar fi bunuri perisabile (cum ar fi alimente, flori sau plante), produse personalizate (cum ar fi comenzi speciale sau articole personalizate) și produse de îngrijire personală (cum ar fi produse de înfrumusețare). De asemenea, nu acceptăm returnări pentru materiale periculoase, lichide inflamabile sau gaze. Vă rugăm să luați legătura dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la articolul dvs. specific. Din păcate, nu putem accepta returnarea cardurilor cadou.
Schimburi
Cel mai rapid mod de a vă asigura că obțineți ceea ce doriți este să returnați articolul pe care îl aveți și, odată ce returnarea este acceptată, faceți o achiziție separată pentru noul articol.
Rambursări
Vă vom notifica odată ce am primit și verificat returnarea dvs. și vă vom informa dacă rambursarea a fost aprobată sau nu. Dacă este aprobat, veți fi rambursat automat pe metoda dvs. originală de plată. Rețineți că poate dura ceva timp până când banca sau compania dvs. de carduri de credit procesează și înregistrează rambursarea.